24 Temmuz 2012 Salı

KENDİM




  • Sizlere kendimden bahsetmek istiyorum. Hayata hep pozitif bakarım. İnsanları çok severim. Arkadaşsız bir hayat düşünemem. Tabii ki zaman zaman moralimin çok bozulduğu ve de oturup ağladığım zamanlar olmuştur. Ama ben bunu bir sakinleştirici alarak yenmek yerine, çalışmayı ve böyle uğraşlar yaratmayı tercih ettim. İşte ben onun için buradayım. Benim hatayım canlarım 2 torunum. Onları çok ama çok seviyorum. Bana bir babaanne demeleri içimi eritiyor. Onlarla gençleşiyorum. Evin içinde onlarla saklambaç oynamak nefis bir şey. Saklandığımız yerlerde dolapların içi.
          yazmaya yeni başladığım için heyecanlıyım ........                                                                                                                                                                     .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder