17 Kasım 2012 Cumartesi

SİZLERİ SEVİYORUM





Sizler İçin..


Sahip olduklarına şükretmeyi bilmeyenin, kaybettiklerine isyan etmeye hakkı yoktur...

Bazı insanlar o kadar güzel şeylere sahiptirler ki, bu sahip oldukları güzelliklerin değerini kaybettikleri zaman anlıyorlar. O zamanda iş işten geçiyor.

 




Kuşkulu yaşayan insanlar vardır. Örneğin o gün sizin için çok güzel bir olay olmuştur. Siz çok sevinirsiniz, ama size öyle bir laf derki sevinciniz yarıda kalır. Çünkü hayatı boyunca etrafına hep kuşkulu bakmıştır.

Bunu nereden biliyorsun ki? Diyebilirsiniz. Zira benim yakınım da, akrabalarımdan birinde böyle bir insan var. Çok iyi yardım seven birisi, fakat olaylara hep negatif bakıyor. Onu etkilemeye çalışıyorum ama yaşı benden büyük olunca, belli bir noktaya kadar konuşabiliyorum. Gerçi %25 değiştirdim. Artık gerisi kendine kalmış...

İşte bu gül demetini de ona sunuyorum.Onu çok seviyorum....

Lütfen kuşkulu olmayalım, yardıma değer insanlara yardım edelim. Bence hayatın en güzel tadı. Hepinize pozitif bir hayat dilerim....

 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder