4 Kasım 2012 Pazar

MÜTHİŞ SERGİ....




Sevgili arkadaşlarım; Çok değerli arkadaşım Sevim Muratlı'nın 19 Kasım -23 Kasım 2012 tarihinlerinde Ankara Milli kütüphanede açacağı Eski Türk El Sanatlarından Nakış adlı ( Gelin Çeyizi-Damat Çeyizi ) Sergiyi gezmenizi tavsiye ederim hepsini yakın dostum olması nedeniyle kendi elleriyle yaparken gördüm ve bu göz nuru eserlerini hayranlıkla izledim.Hepsi görülmeye değer ,müthiş emek verilmiş eserler.Kendisi bu eserleri yurt dışında sergilemiş ve hayranlıkla izlenmiş.Buradaki amaç eserlerinin görülmesidir...Arkadaşıma şimdiden ellerine ve gözlerine sağlık diyorum..Mutlaka serginede geleceğim... .
Sevgili arkadaşlarım; Çok değerli arkadaşım Sevim Muratlı'nın 19 Kasım -23 Kasım 2012 tarihinlerinde Ankara Milli kütüphanede açacağı Eski Türk El Sanatlarından Nakış adlı ( Gelin Çeyizi-Damat Çeyizi ) Sergiyi gezmenizi tavsiye ederim hepsini yakın dostum olması nedeniyle kendi elleriyle yaparken gördüm ve bu göz nuru eserlerini hayranlıkla izledim.Hepsi görülmeye değer ,müthiş emek verilmiş eserler.Kendisi bu eserleri yurt dışında sergilemiş ve hayranlıkla izlenmiş.Buradaki amaç eserlerinin görülmesidir...Arkadaşıma şimdiden ellerine ve gözlerine sağlık diyorum..Mutlaka serginede geleceğim... .
 
Bu haberin  daha geniş kitleye giderek herkesin faydalanmasını dilerim...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder