28 Ekim 2012 Pazar

İYİKİ DOĞDUNNN MERTTTT....










Canım oğlum yaş günün kutlu olsun..Dile kolay tam 28 yıl bitti...Bu yıllara iyi , kötü, güzel , acılı günler sığdı..Ama birbirimize olan bağlılığımız her şeyin üstesinden geldi...Ne mutlu bana ki beni mutlu eden , hiçbir zaman benim umutlarımı kırmayan iki oğlum var...

Mert biliyor musun, senin doğum günün gelince hep aklıma seni hastaneden alıp eve geldiğimizde( abin daha 10 yaşında idi ) abin sokağa oynamaya çıkıyormuş..Bizim geldiğimizi görünce ‘’dedeeee kardeşim geldiiiiii’’ diye öyle bir bağırıyordu ki halen daha sesi kulaklarımda....

Sen bizim biraz daha olgun yaşımızda doğmuştun... Yani acemiliğimiz geçmiş, kuralları bir kenara bırakmıştık:))

Laf aramızda sende bu durumdan bayağı faydalandın...Üzerine titreyen ve her zaman iyi bir baba olduğunu kanıtlamış can baban , ben annen , ve de yetişmenle , okumanla ilgili , sana her zaman titizlenen bazen abi bazen baba gibi olan bir abin var.


Küçükken geçirdiğin zor günlerin oldu... Buna duygulanan babanın senin için yazdığı bir şiiri yazmadan edemeyeceğim... ( sen 10 yaşlarında idin )



SEVGİLİ OĞLUM MERT

Bu ne çelik gibi sert,
İşte benim oğlum Mert;
Yüzü gülsün solmasın,
Hiçbir gün görmesin dert.

İnsanlık hali bu her an,
Bulur seni bir illet
Bilmez çekmeyen insan,
Bunu bilmezse, gaflet.

Sevgili canım yavrum,
Anlat duygularını;
Çok normal acı çekmen,
Lazım olan metanet.

Sen de istersin elbet,
Gülmek, koşmak, oynamak,
Her çocuk gibi hakkın,
Hayale dalıp gitmek.

Biliyorsun baban bazen sizlere espri yapardı....Şimdi olsaydı pastanın üzerine şunu yazdırırdı...
::))))))   :)))))    :)))))   :))))   :)))  :))   :)


Canım seni çooookkkkk seviyorummmmm...

İyiki doğdun, İyiki benim oğlumsunnnnn.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder