1 Ekim 2012 Pazartesi

DERNEK BURSU...


 











          

Bugün derneğimizin tatilden sonra yeni dönemi başladı. Derneğimizde ihtiyacı olan üniversite öğrencileri için burs verilmektedir. Asıl güzel olanı bu işiçin gönül vermiş hanım arkadaşlarımız var. Hepsinin o kadar güzel kalpleri var ki, anlatamam. Ne mutlu bana ki bende onların arasındayım. İnanın hiçbir şey gözetmeden bu verilen burs için son enerjimize kadar çalışıyoruz. Ama hepimizde bu çalışmalarımızdan çok büyük haz alıyoruz.

Bu kadar gönlü, kalbi güzel insanlar bir araya gelmişler. Hepimiz belli bir yaş gurubunun üstündeyiz, bu bize yaşam gücü veriyor.

Hele yaptığımız faaliyetler, onlar için sarf edilen emekler, hepimize haz üzerine haz veriyor.

Bana mutluluk veren bir konuyu anlatmak istiyorum. Genellikle 1 veya 2 günlük geziler tertipliyoruz. Bu gezilerimize katılan 80 yaşın üzerinde birkaç teyzemiz var. Bu can teyzelerimiz gezilerimize katılınca bizlere güç veriyorlar. Onlarda çocuklarımıza yaptıkları katkıdan dolayı çok

 




mutlu oluyorlar... Ve bizleri her zaman yalnız bırakmıyorlar.

İyi ki varsınız... Canlarım benim...

Bu yazımı fazla uzatmak istemiyorum. Böyle konuları yazmak gerçekten zor...

Çok sevgili öğrencilerimize de yeni ders yıllarında başarılar diliyorum.

Yine çok sevgili dernek dostlarıma güçlü, kuvvetli, sağlıklı ve de enerjik günler diliyorum... Hepiniz kalbimdesiniz...

 

2 yorum:

  1. Ne güzel. Ben de teşekkür ediyorum sizlere ve derneğinize gençlere yardımınızdan dolayı.

    YanıtlaSil
  2. bende size teşekkür ederim...ayrıca bloguma hoşgeldin diyorum

    YanıtlaSil