10 Eylül 2012 Pazartesi

CANIM DOSTLARIM...








Bu söz benim felsefeme ters geldi. Bence ne kadar dostun, arkadaşın varsa hayat o kadar kolaydır.

Her zaman derim ki ‘’Allah kapımın, telefonumun zil sesini ve arkadaşlarımın sevgisini kesmesin’’Yani arayanın varsa dünyanın en mutlu insanı sensindir mutlaka. Zira dost denen seni her zaman arayan ve seven kişidir. Ne mutlu bana ki gece saat 24 de bile arayan dostum olur. Hele o saatte arayan dostlarım benim gerçek dostum ve beni gerçekten sevenimdir. Belki bana bunu okuyunca gülenler olabilir. Ama kendinize neden diye sorun? Bende cevap vereyim. O saatte arayan kişi, çoğunlukla sıkıntısı olan kişidir. Sıkıntısı olupta beni aradı ise bence beni dost olarak görüp benimle dertleşmek için aramıştır. Ben böyle görüyorum.

Allah etrafımdaki dostlarımın eksikliğini göstermesin.

Eşimi kaybettikten sonra bunun önemini öylesine gördüm ki anlatamam. Ve şunu da anladım, insanın ailesine bıraktığı en büyük miras DOST' larıdır. Bende bu mirasın en büyüğüne sahibim... İyiki varlar... Ben onlarla ayaktayım...

Allah hepinizden razı olsun, hepinize uzun ömürler versin...

Canım dostlarım benim.

 

2 yorum:

  1. Bence az insan çok huzur felsefesi doğru. Siz şanslıymışsınız demek ki. Hayatıma aldığım çoğu insan huzur vermedi, aksine huzursuzluk verdi. O yüzden az ama öz dostum olsun düşüncesi var bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben arkadaşsız yaşayaman..Ama özel arkadaşlarım her zaman vardır

      Sil