15 Eylül 2012 Cumartesi

KENDİMİN YÜZ BAKIMI...

 







Sevgili dostlarım... Sizlere yaptığım cilt bakımımı anlatacağım. Cilt bakım ürünlerine rağbet etmiyorum. Ama bu ürünlerden hiç almadım diyemem. Aldım 2 veya 3 gün muntazam kullandım, ondan sonra arada sırada derken 10 gün sonra farkında olmadan bırakıyorum... Daha sonra son kullanma tarihi geçiyor veee çöpe...

Artık bu ürünleri almama kararı aldığım sırada bir arkadaşımın tavsiyesine uydum..Hele maliyetinin çok ucuz olmasıda bana cazip geldi..

Eeee artık anlatayım... Bir adet bepanthene plus kremi

 





bir küçük kab içine sıkıyorum..Bunun üzerine bir






kayısı yağı ilave ediyorum...Bu karışımı bir güzel karıştırıyorum.Her gece saat 21den sonra yüzümü temizledikten sonra bu karışımı yüzüme sürerek yüz masajları ile yüzüme yedirtiyorum.

Fakat bu işlemin bir püf noktası var. Sabah olunca yüzümü mutlaka yıkıyorum. Zira kayısı yağı güneşte ciltde leke yapıyormuş.

Gündüze gelelim..Almış olduğum tahinin üzerinde biriken yağını süzerek ayrı bir kaba alıyorum..Bunuda, yani susam yağınıda gündüz yine yüzüme yüz masajları ile cildime yediriyorum..Nefis bir parlak cilde sahip oluyorum...

Sevgili dostlarım, bunlar benim kendi cildime yaptığım uygulamalardır... yoksa benim tıbla veya güzellik uzmalığı ile uzaktan veya yakından ilişkim yoktur... Sadece kendi yaptıklarımı sizlerle paylaştım...

Sevgilerimle...



6 yorum:

  1. Yüz bakımından öte fotoğraf dikkatimi çekti. Fotoğraf size mi ait. Bence bakım yapmanıza bile gerek yok. Çok hoş bir bayansınız. :))

    YanıtlaSil
  2. bana biraz benziyor ben değilim...ama cildim aynı...

    YanıtlaSil
  3. Hoş bir cildiniz varmış o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..birşey merak ediyorum yazılarımı beğniyormusunuz...tenkitlere açığım...yazdıklarım hep kendi içimden gelenler..

      Sil
    2. Bence oldukça, samimi, içten ve güzel. Böyle devam edin derim.

      Sil
    3. Özlem'ciğim beni yakın takipdesin.Beni gerçekten mutlu ediyorsun.Gençlerin fikrine sonsuz saygım vardır.Sevgilrimle

      Sil