17 Eylül 2012 Pazartesi

ÇİÇEĞİM BENİM...





Can'ı Canan'a teslime hazır değilsen___ 
"ben AŞK'ım"______deme kimseye..
.mevlana


Bir gün özel aracımızla yolculuk yaparken yolda biraz dinlenmek üzere durduk..Durduğumuz yer o kadar güzeldi ki etrafta çiçekler doluydu. Hemen fotoğraf makinemi çıkarıp yakından bu çiçeğin resmini çektim...Beni çok etkiledi..Baktıkça beni çok etkiledi. Beni duygulandırdı ve bazı düşüncelere itti.

Rengi nefisti, içimi aydınlattı...Mavi, beyaz ve sarının bu kadar uyumu...Harika bence..Baktıkça insan değişik duygulara dalıyor. Koyu renk, yani mavi hayatımdaki karamsar günlerimi anımsatırken, beyaz geçirdiğim mutlu ve güzel günlerimi hatırlatıyor. Ve beyaz ise baskın çıkıyor. Bakın ne kadar güzel ve şeffaf, dikkatle bakın hayal ettiğiniz her şeyi içinde göreceksiniz adeta. İnanın beni çok etkiledi bu çiçek.

Ortadaki sarı ise hayatınızdaki kazandıklarınızın hepsi... Bunlar, şunlar olabilir...2 oğlum, torunlarım, gelinim, canım eşimle geçirdiğim güzel günlerim, ailem... İşte bence en büyük servet... Bu sarılar inşallah rüzgârın etkisiyle dağılıp, daha çok bu çiçeklerden olacak ve bu sevgi servetine sahip aileler olacaktır...

Bu sevgi servetine sahip çiçeklerin çoğalması dileğiyle.

Yinede sizin yorumlarınıza bırakıyorum...

Esen kalınız...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder