1 Eylül 2012 Cumartesi

İYİKİ DOĞDUN OĞLUMMMM...











Bugün benim can oğullarımdan, büyük oğlumun yaş günü. İyiki doğmuş... Onu çok seviyorum. Benim can torunlarımın babası. İnsanın evlatlarının olması çok güzel. Hele onlar büyüyüp birer hakikatli evlat iseler bir annenin ve babanın en büyük mutluluğudur. Evlat büyütmek anne baba için çok zor ve fedakârlık isteyen bir iştir. İşte bunlar büyüyüp hakikatli birer evlat iseler, anne ve babanın en büyük mükâfatıdır. Hayırsız iseler en acı sonlarıdır. Çok şükür ben bu mükâfata sahibim. İyiki varlar. Her zaman hayırlı dualarım sizlerin olsun...


İlk doğduğu günü hatırlıyorum. Doğup kundakta yanıma getirdiklerinde Öyle mutlu olmuştumki ,




Bu duygu anlatılamaz... Canım benim, şimdi o günlere gittim adeta. Ya babanın mutluluğu o hiç anlatılamaz. Zarar veririm diye seni öpmeye korkuyordu. Sadece sana yaklaşıp senin kokunu derince içine çekiyordu. Sizler için hayatını bile feda etmeyi tercih eden mükemmel ve şahane bir baba idi...

Ne büyürken nede okurken bizi hiç üzmedin .Allah senide iki oğlundan güldürsün...İnan her zaman kardeşine ve sana hep hayır dualar ediyorum.Ben sizden ne gördüysem sizlerde çocuklarınızdan onları görün..

Bak aklıma ne geldi. Hatırlarmısın baban ‘’ oğlum fırsat buldukça bizi öp ‘’ belki büyüdüğünde , ileride bu fırsatları bulamayabilirsin derdi..))

Senin yaşantın boyunca bize en zor gelen anlar senin yatılı okuduğun anlardı. Hele sen okuldayken biz de evimizde otururken yağmur yağdığında kardeşine sarılıp baban ve ben ağlardık. O yağmurun yağması, şimşeklerin çakması, gök gürültüsü, havanın loş olması bizi çok ama çok hüzünlendirirdi. Sen yanımızda değilsin. Sanki seni sokağa atmış gibi olurduk... Senin o pazar akşamları okula giderken ağlamaların... Yanında iken güçlü oluyor gibiydik... Ama otobüs hareket edince ikimizde ağlayarak eve dönerdik. Sana söyleyebildiğimiz tek söz ‘’oğlum iyi bir tahsil yapacaksın’’ olurdu... Gerçi oldu da... Ama o günler çok ama çok zordu...

Düşünüyorum da aile yaşantımızda önemli üzülecek çok fazla bir şey... Bence bu günlere güzel günlerimizle geldik... Sadece hayıtımızda yaşadığımız acı yaşam babanın ölümü idi... Bunuda birlikteliğimizle yeneceğiz inşallah...

Bak senin güzel bir ailen var artık eşin ve iki oğlun. Güzel bir anne ve baba oldunuz... Sizleri kutluyorum... İyi ki varsınız.

Sizleri yani iki oğlumu, gelinimi, can torunlarımı çok ama çoookkkk seviyorum... Tekrar ediyorum iyi ki varsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder