22 Eylül 2012 Cumartesi

TORUN KURABİYESİ...






Torunlarım bana '' babaanne bize kurabiye yaparmısın’’ dediler ''...Bende hemen onalara bir kurabiye yaptım. Çok beğendiler...

İşte sizlere o kurabiyenin tarifini vereceğim...

3 adet yumurtaya, 3 yemek kaşığı yoğurt, 1 bardak toz şeker, 125 gr becel yağı, 1 bardak ceviz ( arzu edilirse 1 bardakta kuş üzümü ) 1 paket vanilya, 1 paket kabartma tozu ve alabildiği kadar un ilave ettim. Bu karışımları iyice yoğurdum. Tepsiyi yağladım. Hazırlanan hamurdan kopartarak tepsiye dizdim.Daha önceden ısıttığım fırına tepsiyi koydum..Üzerleri kızarınca fırından aldım...

Hamuru kopartarak almamın nedeni cevizlerin iri olarak kullanılmasıdır...

 



Afiyetler olsun... Yarasıııın:))

3 yorum:

  1. ellerinize sağlık harika olmuş :) sevgiler . . .

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.Bu kurabiye benim gençliğimde yaptığım kurabiye idi.Daha sonra yine gençliğimde yaptığım tarifleri zaman zaman vereceğim...

    YanıtlaSil
  3. ben Arzu'nun alt kattaki komşusuyum.Sizden devamlı övgü ile bahsediyor.Meral hanımda gelince görüşüyoruz. Zaten sizin blog adresinizi Arzu'dan aldım. Blogunuzu çok başarılı buluyorum..Arkadaşlarımada tavsiye ediyorum.Tabii sizler gençsiniz.Ama benim gençliğimde yaptıklarımı yazacağım.Zannederim onlar da cazip gelecektir....
    Sevgiyle kalınız...

    YanıtlaSil