10 Eylül 2012 Pazartesi

MESSİNA Restaurant...




Kuşadası Setur Marina içerisinde ki Ravine Messina Restaurant  da günün her saati bir başka güzellik, Ege’nin berrak sularından yakalanmış günlük balık ve deniz ürünlerinden hazırlanmış menülerle unutulmayacak lezzetler sunulan, kaliteli ve güler yüzlü servisi, zengin menü çeşitleri, benzersiz atmosferi ve manzarasıyla Ravine Messina... Kuşadasın da benzerlerinden farklı konumuyla ilgi çeken Ravine Messina Balık Restaurantı  Setur Marina içindeki eşsiz konumu, sıcak soğuk meze ve özel specialleriyle fark yaratmış..




 
Kuşadası Messina Restaurant


Bu yazın Kuşadası’na gidince nerede nefis bir BALIK yiyebileceğimi sorunca bana resmini gördüğünüz MESSİNA RESTAURAN'ın ismini verdiler. Buradan bu ismi veren arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Bu kadar mı nefis tad, deniz mamulleri çeşitleri, zengin menü, manzara, hizmet, kalite, temizlik, v.s. olur. İnanın güzel olan her şey mevcuttu. Fiyatlar için mekânı görünce çok korkmuştum, ama korkum yersizmiş, inanın fiyatlarda çok uygundu. İlk defa bir restauranttan memnun çıktım. Gerek maddi, gerek manevi açıdan çok ama çok memnun ayrıldım. Bu memnuniyetimi kendilerine de söyledim. Hatta bu memnuniyetimi blog'umda yayınlayarak, siz dostlarımla da paylaşacağımı söyledim. Bunu söyleyince bana şunu söylediler ‘’Lütfen dostlarınız babaanneyimben blog'unun tavsiyesi ile geldim desinler.’’ dediler.Bende bu mesajı sizlere iletmeyi bir görev gibi gördüm...

 

2 yorum:

  1. Çok özledim kuşadasını bayadır gelmiyorum giden arkadaşlar çok fazla yapılaşma var diyorlar öylemi gerçekten çok üzüldüm doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yerde olduğu gibi oradada yapılaşma fazla..Ama beni burası etkiledi..

      Sil