18 Eylül 2012 Salı

YAŞASIN DOSTLARIM...




İnsanoğlu yaşadığı sürece çevresinde her türlü insanlar vardır. Bunların kimisi sizin için sevgi dolu, kimisi varla yok arasında, kimisi sizin arkanızdan kuyunuzu kazar. İşte bunları ayırt etmek inanın çok zordur. Ben bu yaşa geldim ve bazı zamanlar bunu çözemediğimi fark ettim. Bu beni gerçekten seviyor derken bir müddet sonra hemen kendini belli ediyor. Bir bakıyorsun ki menfaati için sana yanaşmış. Ama inanın bu insanı hemen ayırt edebiliyorum. Nasılmı?

Beni aylarca aramamış...bir bakıyorum telefonum çalıyor...telefonun ekranında beni aylarca aramayan bir isim...açıyorum..hemen ablacığım nasılsın demeye başlayınca hemen anlıyorum ve dinlemede kalıyorum...güzel, hatır naz sözlerden sonra hemen talebi geliyor :))

Bence insan artık hayatından silmek istediği kişileri gerçekten silmelidir. Bunları yaşamımda tutarsam yaşam sistemim yavaşlar..Zira diğer tarafta beni seven, sayan güzel dostlarım var, onlar benim canlarım, İyi ki benim yaşamımda varlar..Zaten onlar bana yeterler..

Öyle dostlarım var ki..gece yarısı bile benim telefonuma çıkarlar.Allah onlara uzun ömürler versin...

Ben insanları çok seviyorum. Onun için beni çok güzel kullanıyorlar..Zannediyorlar ki ben bunun farkında değilim...Unutmasınlar ki herkesi biliyorum ve tanıyorum...Çok şükür bu yeteneğe sahibim. Sadece kibarlığımdan onları kırmıyorum..ama benim için beni seven dostlarım hep öndedir..onlar yine vardır, ama vardır işte...

Yaşın beni seven DOST'larım.....heyyyyt be:))

 



Verin ellerinizi...bu eller hiççç ayılmasın ...

2 yorum:

  1. ben de arkamdan kuyumu kazdıklarını bildiğim halde hayatımdan çıkaramadığım insanları rafa kaldırmayı öğreneceğim günü bekliyorum..:)

    YanıtlaSil
  2. canım benim zaman herşeyi halledecektir...

    YanıtlaSil