6 Eylül 2012 Perşembe

YAPILAN HATAYI UNUTMAYINIZ...








Mevlana’nın söylediği bu söz gerçekten çok doğru. Ben çocuklarıma devamlı söylerim. Yaşamınızda bir hata yaptıysanız sakın üzülmeyin. Geçmişte yaptığınız hataları düzeltmek asla mümkün değildir. Üzülürseniz bu sizi yıpratır. Zira olmuşla, ölmüşe çare yoktur...

Üzülmeyin diyorum, ama sakın ola ki unutmayın. Unutmayın ki gelecekte de bu hataları yapmayasınız.

Bu benim çoğunlukla yaşam felsefem oldu.

Belki zaman zaman bunu uygulayamadım... Ama yaptığım işlerde düşüncelerimin ne kadar % fazlasını yaparsam, kendimi o kadar başarılı görüyorum...

Ben bunu yazılarımı okuyan gençlere bir nasihat olarak yazıyorum.Şimdiki gençler kusura bakmasınlar ama birden parlıyorlar..ve de çok ama çok sabırsızlar...

Yazımı okuma sabrı gösterdiğiniz için teşekkürler...

 

8 yorum:

  1. Ben aynı hataya iki kez düştüm. Çokta üzüldüm. Sonra düşündüm ki. Allah'ın sevgili kuluymuşum. Hatalarımdan ders almamı istiyordu. Üzülme, ders alki bir daha böyle hataya düşme. Düşmeyeceğim de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar yaşanmış acı 2 katı acıdır ;)

      Sil
    2. Hem de nasıl acı veriyor. İyi de ders oluyor ama :)

      Sil
  2. Kutluyorum seni. Maalesef insan zamanla olgunlaşıyor...Daha yaşlarınız genç...Hayatta susmak zorunda kaldığınız çok şeyler oluyor. Sakin ve sabırlı oldukça zamanla kazanıyorsun...Kararlı olmanı tekrar kutluyorum...

    YanıtlaSil
  3. Meraba Bubanne =D Hoşgeldin hoşbulduk

    YanıtlaSil
  4. Babaanne denince aklımda tweety nin babaannesi gelir :) hep öle bir babaannem olsun istemişimdir =(

    YanıtlaSil