15 Eylül 2012 Cumartesi

KUSURLARIMI SEVİYORUM...







Kusurlarımı yazmak istedim...Ama kusurlarımı seviyorum.Mesela darılınca ve canım sıkılınca surat asmayı...Bazen düşünmediklerimi bile söylemeyi...Bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı ve pot kırmayı....sık olmasa da öfkelenmemi...Kızınca küsmemi...Her şeye heyecanlanmamı....Geç yatıp geç kalkmayı....Pazar günleri yatakta tembellik yapmayı....Bazıları hakmedikleri halde onları halen daha sevmeyi...İnsanlar sorunlarını anlatınca kendimi görevlendirip onların talebi olmadığı halde sorunlarını halletmeye çalışmamı...İnsanlara haberim olmadan beni kullanmalarına göz yummamı...İçimdeki çocuğu sevmemi...Kendimi sevmemi...

Ne mutlu ki bana çok mükemmel değilim... Ama benden bir tane daha yok...

Beni sevenlerde, sevmeyenlerde sağ olsunlar... Hepsini öpüyorum:))

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder