15 Eylül 2012 Cumartesi

NİNE VE DEDE DUASI...








Bu resim beni çok etkiledi... Herkes yaşına ve hislerine göre değerlendirebilir...

Bence bu tontişlerin çocukları ve torunları ziyaretlerine gelmişler ve onları geçirdikten sonra yaşadıkları mutluluktan sonra gidişlerini seyrederken onlar için hayır dualar ediyorlar...

Gelin isterseniz çocukları ve torunlarıyla yaptıklarının kendi tahminimi yazayım...

Bence ziyaret bayram tatilinde olmuştur. Nine 2 gün önceden yapacağı yemeklerinin malzemelerini alması için dedeye talimat vermiştir. Dede ise 2 gün eve herşeyi taşımıştır. Verilen siparişler, torunlar için çukulatalar, dondurmalar, kuruyemişler, top, bebek.. alınmıştır mutlaka. Bahçeye salıncak kurulmuştur mutlaka, geceleri karı koca torunlarının büyümüş olduklarını, gelince onlarla yapacaklarını, hayal etmişlerdir...

Ve gün gelip te çocuklar, hele torunlar gelince sevinçten uçmuşlardır... Onların önüne yapılan yemekler sunulmuştur... Hele torunlarla saklambaç ve elim sende oynayarak, onları kurdukları salıncakta sallayarak, dede daha hızlı diye bağrışmaları ve kahkahaları... 30 yaş gençleşmişlerdir... Günlerce geçirdikleri yalnız hayat canlanmıştır... Gece yatarken o torunların koyunlarında yatmaları, nine veya dede bize masal anlat demeleri, anlatılan masal daha bitmeden mutluca uyumaları. İşte yüzlerinde bu mutluluk var... Onları asıl mutlu eden şey torunları olmuştur bence. Tabii çocuklarını sağlıklı görmek onları sevindirmiştir... Ama asıl mutluluk torunlarını öpüp, koklamaları olmuştur.

Nineciğim, dedeciğim, hep böyle mutlu olun...Allah kavuştursun..

 

6 yorum:

  1. Valla bu ülkenin çay reklamında bile aile tasviri fitne, fesat, karıştıran, fokurdayan, dolmuşa gelen tarzındayken bu anlattıkların güzel bir çizgi film gibi geldi bana bubanne :D, ben bu tarz bir sevgi malesef göremedim!

    YanıtlaSil
  2. artık insanların söylediğin şekildeki davranışları o kadar çoğaldıki..benim düşüncelerim tuhaf geldi herhalde...devir ne olursa olasun ben tüm insanları hele çocuklarımı vedee torunlarımı çokkk seviyorum...Tabii 61 yaşında olunca hayat tecrübem önde geliyor..yorum içinde teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bubanne bütün ramazan o iğrenç müslüm gürsesli reklamı izledik :( (Müslüm Gürses olduğu için değil belirtim).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamları izlemem.bana çok sahte ve yapmacık deliyor:))

      Sil
  4. bn dir asasdadadsdsaddasasadasadasdasadaas
    dsadasadasadasadsadasadasdsada

    YanıtlaSil