8 Ağustos 2012 Çarşamba

DİŞÇİM ALTUĞ..




Ağzımdaki bütün dişlerimde sorun vardı. Dişçiye gittim bütün dişlerimin çekilip damak yapılması gerektiği söylendi. Benim moralim bozuldu tabii. Ama öyle bir dişçiye gittim ki bütün dişlerimi kurtardı. Mükemmel dişçim ALTUĞ EKNİ’ YE sonsuz teşekkürler. Öyleki arkadaşlarım hemen fark edip aaaa dişlerini mi yaptırdın mükemmel olmuş diyorlar. Buda bir hanım olarak benim çok hoşuma gidiyor. Gerçekten hemen fark edilecek şekilde mükemmel oldu. Kendisine buradan da çok teşekkür etmek istedim. Hayatım boyunca karşılaştığım güzellikleri hep arkadaşlarımla paylaşırım. Onun için burada da okurlarımla paylaşmak istedim. Ve de adresi vereceğim.

ALTUĞ EKNİ

Tepeprıme

Eskişehir yolu 9.km b blok kat:1 no:31

Herkese sağlıklı yaşam dileklerimle.

 




Tel:0312 284 77 60

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder