1 Ağustos 2012 Çarşamba

ESKİ RAMAZANLAR...





Davulumun ipi kaytannnnnnnnnnn

Sırtımda kalmadı mintannnn

Hanım abla bizim sarı 25 ligimi

pencereden atıver hemannnnnnnnn.........))))

Biz çocukken ramazanda sahur için davulcular gelir kapımızın önünde davul çalarak çeşitli maniler söylerlerdi.Bizi uyandırmadan ve sarı metal 25 kuruşlarını almadan gitmezlerdi.Aklımda kalan tek manide buydu.Hep çocuk orucu tutardık.Geçenlerde büyük torunumda ben nasıl oruç tutarım dedi..Bende yaşının küçük olduğunu çocuk orucu tutabileceğini söyledim ve nasıl olacağını anlattım. Çok mutlu oldu....

Bu ramazanda ise İnanın ramazan geldiğinden beri daha davul sesi duymadım.Gelseler de arabanın üstünde sadece davula vuruyorlar.Ama bayrama 1 hafta kala ben sizin davulcunuzum diye gelmeyen kalmaz....(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder