15 Ağustos 2012 Çarşamba

BAYRAMDA OLANLAR UNUTALAMIYOR...





Daha öncede yazdım. İşte bayramın güzellikleri. Benim iki tane yeğenim var. Onları çok seviyorum. Bugün Amerika’daki yeğenim geldi. Bu bayramda da yine ailemle birlikteliğimiz olacak. Gerçi sağlık nedeniyle ayrı şehirlerde olacağız, bu günlerde geçecek inşallah.

Ama onlarla en çok kurban bayramında buluşuyoruz.

Bir tanecikte torunum da gelince üçü beraber çok mutlu oluyorlar. Evime şenlik geliyor. Ne mutlu bana eski değerlerimizi yitirmedim. Ama bana bunu yaşatanlarda çok önemli aileme çok teşekkür ediyorum. İyiki varlar...

Üç tane erkek torun 2 şer yaş ara ile. Artık evdeki çocuk cıvıltılarını hisseder gibi oluyorsunuzdur herhalde. Çok enteresan o kadar güzel anlaşıyorlar ki... Kesinlikle kavga olmuyor. Sadece koşmalar, gülüşmeler, neşeli halleri beni çok mutlu ediyor. Evde koşmaca, saklambaç, top oynamak gırla gidiyor. Onlar gidince de ev suyu çekilmiş değirmene dönüyor. Canlarım benim. Ben onların günlerini yaşamalarından tarafıyımdır.

Zira hiçbir zaman arkanıza bakınca geriye dönemiyorsunuz...Ama ileriyi hep görebilir veya tahmin edebilirsiniz.Geçmiş geçmişte kalıyor.Onun için keşke dememek için gününüzü yaşayın..

 





Bizimde teyze yeğen böyle olduğumuzu sanıyorum.Onları çok seviyorum.İyiki varlar..

 

1 yorum: