3 Ağustos 2012 Cuma

HAYATIN TADI...









Hayatın tadını çıkar....! Baktın onu beceremiyosun Tadını kaçıranı Hayatından çıkar..! :)











Bana gelen maili paylaşmak istedim.Keşke hep böyle yapabilsek.Ama nerdeee ..takıyoruz kafamızı neden yaptı,niçin yaptıya..Gerek varmı. Bence yok. Bence yok diyorum ama gönlüme anlatamıyorum ki... Hâlbuki bir kişi için neden diye düşüneceğime. Benim sevdiğim, beni sevenlerim, yüzlerce arkadaşım var. Onlarla meşgul olsam. Bir kişiye takılmasam. Bunları zamana havale etsem daha ıyı olmazımı sanki? Evet bence olur, ve de olsun yani... Artık bunu kendime motive etmeliyim. Bazen böyle yapmalıyım diyorum ve zamana bırakıyorum.Zamanın bana pozitif döndüğünü gördüğüm çok olmuştur...Öyle olunca kendimi tebrik ettiğim zamanlar bile oldu..Ama yinede kafamın takıldığı olmuyor değil.Olsun ne kadar aza indirirsem o kadar iyi olacağına da kesinlikle inanıyorum...Mesela kafamda bir konu var bakalım onu zamana havale ettim...Bana nasıl dönecek bilemiyorum. Ama sonucu burada mutlaka paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder