5 Ağustos 2012 Pazar

ZAMAN AYIRMAK...




Bu resim facebook tan geldi. Beni çok duygulandırdı. O koltuk boş ama elimde değil. Hayatımı doğru yaşadığımı gördüm. Zira yaşamımız boyunca hiç boş bırakmamıştım. İyiki öyle yapmışım. Yine hayatım boyunca ailenin bölünmemesi, mümkünse aynı şehirde yaşamasını söylemişimdir. Böyle resim ve yazıları görüp, okuyunca bu konu ile ilgili düşüncemin doğruluğunu görüyorum. Ve de ohhh iyi iş yapmışım diye şöyle arkama yaslanıp derin bir nefes alıyorum.

Evet o koltuk benim için görüntüde boş. Ama sadece ben baktığımda dolu görüyorum. Zira eşim aramızdan sadece şeklen ayrıldı. O hep gönlümüzde, iyi ki vardı....(((

 







3 yorum:

  1. ne kadar tatlısınız ya.. bayıldım size :) izlemek istiyorum ama izle gadgeti koymamışsınız? yine de deneyimlerinizi takip etmek benim için zevk olacaktır...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..bu düşünce bana coşku verdi.Hayat tecrübemi ve 61 yıllık hayat hatıtalarımı sizlere hep aktaracağım..

      Sil